Opšti uslovi poslovanja

Lider Limo doo se prihvata obaveze da podaci sa uslovima poslovanja budu javno dostupni na našem sajtu, a korisnik naših usluga pri zakazivanju transfera potvrđuje da je pročitao, razumeo i da se u potpunosti slaže sa navedenim uslovima. Korisnik potvrđuje i  tačnost podataka koje nam daje prilikom zakazivanja transfera.

Cilj nam je da budemo precizni u opisima naših usluga, prikazivanju fotografija i cena, ali ne možemo garanovati da su sve informacije potpune i bez grešaka. Sva vozila koja su prikazana na sajtu su deo ponude nas i naših partnera sa kojima sarađujemo, ali ona nisu sva dostupna u svakom trenutku. Sva vozila koja bi vas prevezla su registrovana za taxi prevoz, limo servis ili ostali prevoz putnika, ali nisu sva u vlasništvu Lider Limo doo, već kolega i firmi sa kojima Lider Limo doo sarađuje i pri tom ne naplaćuje nikakvu proviziju.

 

URAČUNATO U CENU

U fiksnu, unapred dogovorenu cenu uračunato je sledeće:

  • Usluga transfera
  • Gorivo i putarine
  • Najam vozila sa vozačem Vama za vašu vožnju
  • Parking i čekanje na aerodromu do sat vremena od trenutka sletanja vašeg aviona
  • Čekanje do 15 minuta na polaznoj adresi
  • Prtljag koji može stati u prtljažnik poručenog vozila
  • Kraća usputna kafe pauza u slučaju dužih putovanja
  • Taksa za ulazak za vozilo u nacionalne parkove
  • Čekanje na granici do 1h u slučaju međunarodnih transfera
  • Osiguranje svih putnika
  • Dogovorena cena je uvek za celo vozilo (vas i vaše saputnike), tj. ne naplaćujemo posebno svakom putniku.

NIJE URAČUNATO U CENU

Ako se elementi transfera razlikuju od dogovorenog, razlikovaće se i cena.

  • Dodatne usputne adrese koje nisu unapred dogovorene
  • Dodatno čekanje koje nije unapred dogovoreno
  • Odredište koje je dalje od dogovorenog
  • Neasfaltirani putevi
  • Kašnjenje duže od 15 minuta na polaznoj adresi (osim sa aerodroma)
  • Čekanje na granici duže od sat
  • Čekanje na aerodromu preko sat vremena od momenta sletanja vašeg aviona
  • Povratak koji nije unapred dogovoren

Dodatni kilometar vožnje = 120 rsd

Dodatni sat čekanja = 1200 rsd

OBAVEZE VOZAČA

  • Bezbedna vožnja
  • Kulturno i ljubazno ponašanje
  • Nenametljivost
  • Tačnost dolaska polaznu lokaciju i da obaveštenje klijentu (telefonoskim pozivom ili porukom-sms, WhatsApp, Viber) da je stigao
  • Dogovor oko izbora maršrute kojim se ide, obilaska i slično
  • Da je poslovno obučen
  • Da zna engleski
  • Da uključi WIFI
  • Da pušta neutralnu muziku prihvatljivu svima ili da pusti radio stanicu po želji putnika
  • Da održava sobnu temperaturu u automobilu
  • Da ne puši u kolima
  • Da ne vodi privatne razgovore i da ne kuca poruke telefonom tokom vožnje
  • Da bude dostupan za poziv i poruke klijenta minimum 1h pre vožnje
  • Da održava vozilo ispravnim i čistim
  • Da pomogne putnicima oko prtljaga
  • Da prati let i čeka putnika na aerodromu sa natpisom
  • Da tokom putovanja stane na mesta predviđena za to ukoliko imate potrebu za kraćom pauzom
  • Da ima pripremljen kusur i čitač kartice

OBAVEZE PUTNIKA

  • Da ne jedu u vozilu bez dozvole vozača
  • Da ne vode kućne ljubimce sa sobom
  • Da ne puše u vozilu
  • Da nisu u vidno alkolisanom stanju ili pod uticajem opojnih sredstava
  • Da su prikladno odeveni (prevoz bez majce ili u kupaćim kostimima je zabranjen zakonom)
  • Da ostave depozit ukoliko se udaljavaju od vozila.
  • Da vode računa o svojim vrednim stvarima jer ne odgovaramo za izgubljene stvari koje vam nestanu tokom vožnje.
  • Da sa sobom ne vode više saputnika i ne nose više prtljaga nego što staje u vozilo.
  • Da budu vezani sigurnosnim pojasevima.
  • Da stopala ne drže na sedištima ili drugim delovima enterijera koji za to nisu predviđeni.
  • Deca mlađa od 18 godina ne mogu koristiti usluge LS bez nadzora roditelja ili zakonskog staratelja. Korisnik je obavezan da prilikom ugovaranja usluge obavesti LS o postojanju putnika koji su mlađi od 18 godina i da dostavi podatke o godištu za svakog maloletnog putnika. Klijent je odgovoran za ispunjenje obaveze putnika da pribave sve potrebne isprave i dokumentaciju neophodnu za lica koja su u pratnji deteta i u potpunosti oslobađa od odgovornosti LS za postojanje sve potrebne dokumentacije.
  • Da deci ne dozvoljavaju stajanje na zadnjem sedištu.
  • U slučaju da je ponašanje putnika u vozilu suprotno odredbama OUP ili bilo ko od putnika svojim postupcima ili propuštanjem dovodi u opasnost vozilo ili lica i imovinu na njemu ili ometa članove posade u obavljanju njihove dužnosti ili ukoliko se neko od putnika ne povinuje uputstvima posade, uključujući onima koji se odnose na povrede pravila postupanja koje su definisane ovim OUP, LS je ovlašćen da preduzme sve i bilo koje mere koje smatra neophodnim za prekidanje takvog ponašanja, uključujući onemogućavanje daljeg kretanja.
  • U tom slučaju, LS može od putnika zahtevati da napusti vozilo ili uskrati putniku pravo da se vrati u vozilo i odbije dalji prevoz na bilo kojoj tački, te da preduzme zakonske mere protiv putnika za prekršaje koje je počinio dok se nalazio u vozilu. U ovom slučaju, momentom napuštanja vozila od strane putnika i vraćanjem ličnih stvari i prtljaga putniku smatraće se da je usluga izvršena u celosti, bez prava korisnika da traži povraćaj bilo kog plaćenog iznosa.

PLAĆANJE

Ukoliko plaćate gotovinski ili platnom karticom, plaćate na kraju transfera. U slučaju da je potrebno čekati vas negde, potrebno je ostaviti iznos približan ceni transfera kao avans.

Izuzetno, pri transferima u inostranstvo, plaćanje karticom je potrebno izvršiti pre prelaska granice zbog rominga POS terminala.

Ako se desi da plaćanje karticom ne bude uspešno iz bilo kog razloga klijent je u obavezi da vožnju plati u gotovini. U takvim slučajevima vozač može stati klijentu ispred obližnjeg bankomata kako bi klijent podigao novac za plaćanje transfera.

Ukoliko plaćate preko poslovnog računa uplata je potrebna pre započetog transfera. Kao dokaz o uplati dovoljna je pdf priznanica banke ili fotografija iste.

Vozač je dužan da ima dovoljno gotovine za vraćanje kusura i da vam ispiše gotovinski račun ukoliko vam je potreban.

U koliko se vaš transfer razlikuje od dogovorenog u smislu rute, polazne lokacije, odredišta, usputnih stajanja ili čekanja saglasni ste za dodatnu naplatu po važećem cenovniku.

Valuta plaćanja je dinar ( RSD ). Bilo koji iznos ugovoren u stranoj valuti biće pri obračunu iskazan u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu Narodne banke Srbije važećem na dan obračuna.

REZERVACIJA

Za rezervaciju preko kontakt forme, klijent popunjava sva obavezna polja na formi za rezervaciju transfera.

Bez obzira što vas forma za rezervaciju automatski obaveseti o uspešnoj rezervaciji, tek po manuelnoj obradimo rezervacije mi vas kontaktiramo putem mejla ili telefona. Tada možete smatrati rezervaciju kompletiranom. U slučaju da ne odgovorite na taj mejl ili poziv/sms, smatramo da je rezervacija otkazana.

Svi detalji o transferu su potrebni i ukoliko rezervišete putem mejla, vibera, whatsappa ili putem sms-a ili poziva.

Neophodno je odabrati i željeni tip vozila. Ukoliko vozilo klase koju izaberete nije dostupno, zadržavamo pravo da vam pošaljemo vozilo više klase ali nepodižući pritom cenu.  Klijenti moraju imati u vidu da se sva deca (nezavisno od godina) računaju kao putnici i moraju imati zasebno sedište u vozilu. Cena ne zavisi od broja putnika.

Neophodno je uneti podatke putovanja: vreme preuzimanja, adresu, broj leta kao i kontakt podatke. Klijent je odgovoran za unos ispravnog broja mobilnog telefona i mora biti dostupan u dogovoreno vreme.

Ukoliko rezervišete previše kasno da bi smo mogli da organizujemo prevoz, u obavezi smo da vas blagovremeno obavestimo. U koliko je takva rezervacija u kasnim večernjim ili u rano jutarnjim časovima moguće je da vas ne obavestimo blagovremeno.

Klijent je odgovoran za tačnost svih detalja putovanja. Neophodno je da klijenti provere i potvrde da su sve informacije koje su dostavljene u potpunosti tačne i potpune. U slučaju da se prevoz ne izvrši zbog pogrešnih podataka na vaučeru (na primer: kontakt informacije, mesto i vreme pokupljanja), refundacija transfera neće biti moguća. Neophodno je da klijenti unesu lokalna vremena (u zemlji gde će se transfer realizovati).

Ukoliko naš sistem ne uspe da nađe relaciju u našoj bazi relacija, molimo vas da pošaljete pisani zahtev na e-mail adresu.

NALAŽENJE SA VOZAČEM

Vozač se nalazi sa klijentom na lokaciji preuzimanja u vreme koje je dogovoreno. O podacima o vozaču vas blagovremeno obaveštavamo, i vozač je dužan da vam bude dostupan na telefon 1h pre vožnje.

Vozač će držati tablu sa imenom klijenta ukoliko je u pitanju transfer sa aerodroma.

Vozač će čekati klijenta 1 sat ukoliko je mesto nalaženja aerodrom, odnosno 15 minuta ukoliko je mesto nalaženja druga lokacija (koja ne uključuje aerodrom). Ukoliko se u ovom vremenskom okviru klijent i vozač ne nađu, smatraćemo rezervaciju otkazanom i zahtevaćemo refundaciju od klijenta.

Vozač može kontaktirati klijenta pre vožnje, ali je svakako u obavezi da kontaktira klijenta kada stigne na polaznu lokaciju osim ukoliko je to aerodrom.

Ukoliko, iz bilo kog razloga, vozač ne može da sačeka klijenta na vreme, on mora da blagovremeno obaveste klijenta.

Klijent je u obavezi da vozača čeka na dogovorenoj lokaciji i u dogovoreno vreme osim na aerdromu gde vreme izlaska zavisi tačnosti sletanja aviona i kontrole na aerodromu.

Ukoliko dođe do nekih promena o letu molimo Vas da nas obavestite. Mi svakako pratimo letove naših klijenata koje čekamo na aerodromu, ali podaci o letu nisu uvek dostupni.

Ukoliko se vozač ne pojavi na dogovorenoj lokaciji u određeno vreme i ukoliko u roku od 10 minuta ne odgovori na poziv, transfer će se smatrati otkazanim. U ovom slučaju, kako bi klijent dobio povraćaj novca, mora dokazati da je čekao vozača u vreme i na dogovorenom mestu. U slučaju kada vožnja nije plaćena unapred, klijentu odobravamo refundaciju u iznosu cene aerodromskog transfera u Beogradu.

Sugerišemo da prvo pokušate da kontaktirate vozača ukoliko imate poteškoća da se nađete ili želite da proverite da li je stigao ili kada će stići na polaznu lokaciju. Imajte u vidu da naša kancelarija ne radi 0-24h.

TRANSFER

Transfer je prevoz jednog ili više putnika sa jedne na drugu lokaciju. Lider Limo doo ne vrši deljeni i linijski taxi prevozom već isključivo privatne transfere putnika na duže relacije od čega je najkraća prevoz sa aerodroma i od aerodroma Nikola Tesla u Beogradu.

Da bi koristio usluge transfera, klijent mora da precizira lokacije polaska i destinaciju.

Transfer se vrši vozilom u koje staje određen broj putnika i komada prtljaga.

Kada govorimo o transferu podrazumeva se transfer u jednom smeru. Pod povratnim transferom smatramo dve različite vožnje isti ili drugi dan, a pod povratnim transferom sa čekanjem podrazmeva se povratni transfer sa čekanjem vozača između dolaska i povratka bez obaveze da bude na raspolaganju klijentu za vreme čekanja.

Vozač čeka klijenta na aerodromu držeći znak na kome je jasno naznačeno prezime klijenta dok ukoliko čeka klijenta  na nekoj adresi, obaveštava ga telefonom ili porukom o detaljima vozila (boja, model, tablice).

PRTLJAG

Dozvoljen je prtljag koji staje u prtljažnik normalne veličine (oko 450l), a da isti može nesmetano zatvoriti, bez obaranja sedišta. Vozači nisu u obavezi da prtljag osim ručnog prihvate da transportuju na sedištima. Prtljag mora biti obezbeđen s vaše strane, pogotovo lomljive stvari i tečnost.

KUĆNI LJUBIMCI

Lider Limo doo ne prihvata prevoz kućnih ljubimaca. Volimo životinje, ali se trudimo da održimo maksimalnu higijenu vozila pa prevoz kućnih ljubimaca ne dozvoljavamo.

IZMENE REZERVACIJA

U slučaju bilo kakvih izmena, neophodno je da nam pošaljete e-mail na adresu. Neophodno je da Vam odobrimo izmene, a potvrda o uspešnoj izmeni rezervacije biće poslata na e-mail adresu koja je uneta prilikom rezervacije. Sve izmene, u skladu sa gore navedenim uslovima, su dozvoljene do 24 sata pre prvog zakazanog transfera.

Kupac je odgovoran za sve uvećane troškove koji se mogu desiti u toku zahtevane izmene. Uvećani troškovi mogu biti zbog: promene veličine vozila, promene destinacije, dodatnih zahteva itd. Ukoliko dođe do promene cene, bićete obaveštenje putem e-maila, gde će se takođe i naći instrukcije za dodatno plaćanje. Ove uplate moraju biti izvršene pre dogovorenog prevoza ili se dodatno obračunavaju, a shodno tome i naplaćuju na kraju transfera.
Ukoliko izmena rezervacije rezultuje smanjenjem troškova, dobićete povraćaj razlike avansa ukoliko je zahtev za izmenom dobijem minimum 24 sata pre dogovorenog tranfera.

Prodavac će pratiti detalje o vašem letu i dolasku, na osnovu informacija dostavljenih prilikom rezervacije. Ukoliko je vaš let odložen za 3 ili više sata, dođe do promene broja leta, ili propustite vaš let, o tome nas morate obavestiti na broj za hitne slučajeve. Bilo kakve izmene koje proizilaze iz vaših podataka o transferu, uključujući vreme dolaska, podleže prihvatanju od strane prodavca.

Nakon što je vaš let sleteo, vozač će čekati 60 minuta na dogovorenom mestu (izlazna zona aerodroma). Ukoliko smatrate da je vam je potrebno više od 60 minuta da stigne na dogovreno mesto (zbog pasoške kontrole, carine, preuzimanja prljaga, izgubljenog prtljaga itd.) molimo vas da pozovete broj vozača koji smo vam u prethodnoj komunikaciji dostavili. Ukoliko je potrebno da vozač čeka duže od 60 minuta, ovo će biti predmet dostupnosti i može doći do promene cene vašeg transfera. Ukoliko vozač nije obavešten o kašnjenju, prevoz će biti otkazan, a uplata se otkazuje. Na mestima polaska koja nisu aerodromi, vozač će biti u obavezi da čeka maksimum 10 minuta.

Menjanje detalja rezervacije u toku same vožnje  je podložno dodatnoj naplati. Npr: dodatne adrese, promena odredišta, dodatno čekanje itd.

OTKAZIVANJA OD STRANE KLIJENTA

U slučaju  promene ili otkazivanja vaše rezervacije dužni ste da nas blagovremeno obavestite.

Za otkazivanja u periodu kraćem od 24h ili nepojavljivanja pre započetog transfera obavezujete se na refundaciju u visini 50% od dogovorene cene vožnje u minimalnom iznosu od 1800 rsd.

U slučaju sudskog spora zbog slučaja otkazivanja u periodu kraćem od 24h ili ne pojavljivanja klijenta naša potražnja je pun iznos dogovorene cene vožnje plus sudski troškovi. Za blagovremeno otkazivanje dužni smo da vam refundiramo uplatu ukoliko je izvršena unapred.

OTKAZIVANJA SA NAŠE STRANE

U retkim slučajevima može se desiti da moramo da otkažemo vašu rezervaciju zbog nepredviđenih okolnosti.

U tim slučajevima, obavestićemo vas o otkazivanju čim je pre moguće i izvršiti potpunu refundaciju za usluge koje nisu pružene ukoliko ste platili unapred.

U slučaju nepojavljivanja vozača ili ne blagovremenog otkazivanja sa naše strane naša je obaveza da vam platimo cenu aerodromskog transfera do Beograda čak i ako nam niste platili unapred.

Otkazivanjem se ne smatra odbijanja rezervacije već otkazivanje postojeće rezervacije za transfer koji smo vam prethodno potvrdili.

LIMO SERVIS

I ako je zakonom definisan kao posebna delatnost limo servis je zapravo najam vozila sa vozačem i spada u podkategoriju šifre deletnosti za taxi prevoz.

Imamo i partnere registrovane upravo za limo servis usluge.

Pri iznajmljivanju vozila sa vozačem za stalnu dostupnost tokom vremena najma po satu klijent i vozač bi trebalo da se dogovaraju o čekanjima i polascima, jer moramo uzeti u obzir zabrane parkiranja, nemogućnost dugog sedenja u kolima i slično.

Na primer, vozač dok čeka klijenta koji završava određene obaveze može biti u blizini i doći po klijenta kada ga isti pozove ili i vreme koje su se dogovorili. Za naplatu po satu računa se svaki započeti sat uz toleranciju do 15 minuta.